Deppis-glad

Visste ni mina 17 stabila läsare (som ibland kollar bloggen flera gånger per dag? Speciellt om jag inget skrivit..) som aldrig befunnit sig i Norrbotten, och ännu mer sällan i Arvidsjaur, att det finns en by utanför ju A-jaur som heter Deppis? NÄHÄ, men man lär sig ju något nytt varje dag right?

Mamma ringde ikväll och frågade om det var tråkigt idag (en mamma-kvinna instink kanske?) och till svar fick hon "Nä, vi åker ju till Stockholm imorn". Men jag drog en liten vit lögn för den här dagen har varit en piss-röv dag. Tråkig och omotiverande på flera plan. Inte direkt av någon specifik anledning, men det behövs nog kanske inte alltid. Fast såna här dagar är behövliga! För det är väl då man uppskattar resterande dagar så mycket mer?!

Fast emellanåt idag, som de flesta andra dar, har tanken slagit mig hur bra det är och vilken tur jag har! Så nä, allt har inte varit skit idag. Har ju dessutom varit och tränat med Sofie, vilket aldrig slår fel, och pluggat med världens bästa granne Maeve.

Idol nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0