BiZy girl

Sitter och tittar på Idol. Är rätt trött i kroppen efter ett hårt pumppass med Sofie. Blir kanske så när man inte tränar lika regelbundet, var hem i nästan en vecka - 5 dagar blev det. En riktigt riktigt bra helg! Hann med rätt mycket också.

Idag har jag lekt moviestar en stund på skolan och nu behöver jag inte gå dit igen förens på måndag. Vi får nämligen en hemtenta utlagd på internet i morgon och den ska in nästa fredag. Får väl se hur mycket som kommer bli gjort i veckan med tanke på att jag och Fanny åker till Stockholm på fredag morgon och flyger hem igen söndag eftermiddag. Jaaaja, det kommer nog gå bra ändå! Blir inte bättre av att jag redan tvival på resultatet, haha.

Nu ska jag fortsätta kolla tv och dricka lite te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0