Toorsdag

I förmiddags var jag och lämnade blod. Sen åkte vi och hälsade på faster och sen Eskil. Vi gick en runda hemma i byn och sen ville Eskil rulla sig i koskit (jo de luktar koskit hemma i Svensbyn - varje höst) - och detta han gjorde. Maja stod bara breve, tittade på och tänkte säkert "dummadumma hund, de luktar illa och du har fluffig päls". För efteråt vägra han stanna, sprang och gömde sig under soffan och jag fick nästan lyfta bort hela den innan han kom fram. Sen åkte han med nackskinnet före under både kran och flaskan med såpa.

Idag är det torsdag på både gott och ont. Nä inte ont, men jag åker ju tillbaka till Ume imorn efter en vecka hemma i Pite å he lär ju kännes inni hjärte.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag lovar att ge dig mycket kärlek när du kommer hit!

2009-10-15 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0