Sköööndag hemma i byn

Är hemma och leker husmor medan karln är i skogen och rastar hunden (flörtflört). Bullarna är gräddade och just nu står chokladdrömmarna i ugnen. Senare blir det fisk, päron (som Sofie hade sagt) och omelett. För jag vet att ni just funderade vad vi ska äta till middag!

Vad hände föresten igår kväll? Såg någon intervju med en dansk dagen före och reportern poängterade att om Skåne fortfarande hade varit danskt så hade de "ägt" Zlatan.. Som att det ändå skulle spela någon roll nu såhär i efterhand.

Igår var ju föresten förbi Fanny på kalas. KUL att vi gav henne en grej som hon redan fått, meeen vad att göra. Det var i alla fall riktigt roligt att träffa hela familjen L igen!

Kommentarer
Postat av: sofie

PÄRER lotta, PÄRER heter det. Inte päron. hahahahahah.

2009-10-11 @ 16:34:20
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Anna

jaså, hade hon redan fått en så.. typiskt du

2009-10-11 @ 19:34:05
Postat av: Fanny

DET VAR INTE SAMMA SMAK JU! Såg jag ju lite senare, jag fick ju Lemon av er och jag hade Lime sen tidigare. Snarlika men ändå inte riktigt samma :) TUSEN TACK! :D

2009-10-13 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0