Grannjefel-häng

Har umgåtts med Maeve ikväll. Vi har spelat diverse kortspel, sett grannfejden och svullat i goda popcorn. Det var längesen jag svammla så här mycket (typ så där som jag kan bli ibland med dig Fanny) och skrattat åt dåliga skämt. Men nu är jag trött och orkar inte skriva mera.

Måste bara berätta den roliga nyheten att jag klarade tentan!!! från förra måndagen, som jag trodde jag hade kuggat (om ni trogna läsare minns?). SKÖNT!
Plus att sätter mig på bussen hemåt om sisådär ungefär 39 timmar! (likamed ingenting). Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gu se kul att du klara det! du e bra

2009-10-26 @ 23:25:37
Postat av: frun

Vilma är egentligen Lasses sons hund. Men han och hans tjej bor i lägenhet och Vilma skäller oavbrutet när hon är ensam hemma och river huset, kastar blomkrukor och så. Så grannarna klagade och dom kunde inte ha henne. Så hon är inneboende här tills dom flyttar till hus, vilket dom håller på att leta nu för fullt.

2009-10-27 @ 16:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0