Vampyr?

Sitter och kollar på ett förlossningsprogra(?) på 4an och dom satte just en nål på en bäbis som väger 1500g, shiiit. Lotta är imponerad!

Vi har föresten venprovtagningslektion nästa vecka, men det slipper jag. Jag gick fram till läraren och hann inte ens fråga innan hon utbrast något i stil med "jag ser att du redan kan allt som har med provtagning att göra, självklart behöver du inte komma!!". HA-HA-HA. 2-0 till Lotta?! Nej så var det självklart inte (men kunde mycket väl...), utan vi som redan är undersköterskor och har tagit prover på tex jobbet behöver inte träna på en gummiarm med rosa saft i olika rör.

Och så har jag bokat tid för blodgivning (jag vet, ett jäkla tjat om detta). Men det är först nästa torsdag och jag vet inte om jag är hemma så länge, för ja jag ska hem till helgen igen och stannar lite längre än bara till på måndagen. Jag hade faktiskt tänkt stanna i Ume till helgen som kommer, men när jag berättade mina planer för Laget (dvs Benny och Jönsa) så kläckte dom ur sig att båda två själva åker hem på fredag.


Kommentarer
Postat av: sofie

JÖNSA???!!

2009-10-06 @ 20:22:32
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0