Helg.

Har spenderat morgonen med att betala räkningar. Kul att man i alla fall fick en glimt av pengarna som snabbt rullade ut igen. Upptäckde även att jag glömt att avboka min tandläkartid till på måndag som tandläkarna i Hortlax så omtänktsamt bokat åt mig (hemma i Pite). WHY WHY WHY skicka ut det till någon som har adressen i UME?!


Igår var jag inte hemma så mycket, därav ingen uppdatering om vad som hände i mitt spännande liv.
Började i alla fall med att jag och Sofie nötte mikrobiologi hela dagen på skolan. Vi fick även igen hemtentan som vi skickade in, och fick magsmärtor av, för tre veckor sen. Och visst hade det gått bra, bättre än förväntat till och med! Tackkkkar! Sen på eftermiddagen, lagom till lärarna dukat upp fredakvällsmyset i skolan, packade vi ihop böckerna, cyklade till iksu och tränade ett pass. Och senare efter middagen åkte jag ner till Anna och mös med henne!


Blev väckt för två timmar sen av en jaktsugen pojkvän. Börjar faktiskt bli riktigt hungrig nu! God lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: side

wihooo

2009-10-24 @ 23:06:53
Postat av: syrransyrran

hej.ska tala om en sak för dig å dina klasskompisar...-)..man vet inte vad som kommer i ens väg här i livet,en sak som ni tror ni ska dö av kanske visade sig senare att det var det bästa som kunde hända...ringar på vattnet vet ni...så börja se lite gladare på era praktikställen vet ja...å det e ju int så långt till Vormsele...å det finns nog folk att lära känna oxå...ha de gott

2009-10-25 @ 12:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0