Sköndag åter igen

Idag har det varit en helt underbar dag! Kunde ha startat bättre och lite tidigare (jag festade igår), men när den väl kom igång kunde det inte varit bättre; Ringde Anna och hörde vad hon hade för sig, cyklade ner till stan och åt en sen frunch med henne. Efter det intog vi parksoffläge under några timmar i solen - mycket härligt! Ett par timmar senare joinade även tre trevliga pitekillar! Har fått en lagom snygg bonnabränna på armen och kom att tänka på min kusin Anette och ett bröllop i Brisbane, fnissfniss!

Kan berätta lite om övriga helgen också.. Fredag satt jag och Sofie på bibblan några timmar innan vi cyklade till Pilen och shoppade lite och käkade glass. Sen på kvällen bjöd Fanny mig på mat och vi satt ute på deras balkong och drack vin ända fram till 1 då jag gick hem, mycket mysigt och trevligt! Igår mitt på dagen hade jag inte så mycket att göra.. Satt i solen ett tag, men det blåste så förbenat kallt.. Cyklade en sväng till Pilen och köpte balsam. Sen på kvällen bar det av till Sofie och Jon där det bjöds på underhållning i form av Eurovision! Go NORGE allså! I'm in love with a fairytale, mmmm! När det var slut så for jag och Benny tillbaka till området där vi bor - och där var det gårdsfest! Dansade lite och sen var det dags att gå hem, lite för påfylld av alkoholhaltiga drycker.. Nåväääl, haha. Fullast vinner ait?!

Vill bara berätta att jag konstigt nog är ledig midsommar.. har jobbat de två senaste åren, så det kommer nästan bli en ny upplevelse!
Och så ville jag också berätta att jag såg Gert Fylking och Robert Aschberg på stan ikväll innan jag cyklade hem.



Lite bilder från bibblan i torsdags. Jag provade Benices glajjer, åt en rolig-format päron, Beice viasde intresse och Sofie drack vatten.


Det var någon som spred kärlek på vägen hem från skolan.


Vi hittade en rooolig gurka på Maxi! Och åt god glass i värmen.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej på dig!

Du verkar ha det roligt där borta. Bonna-bränna är verkligen hemskt fult....Speciellt om man ska ha festklänning på sig. knasigt päron du käkade.

Ha det bra Lill-moster!

Kramar från..Anette.

2009-05-18 @ 20:09:51
Postat av: syster

verkar ju hända lite i ume ändå.ni hitta då dom snyggaste frukterna,måne e ni .....?

ja men det blir kul träffa dig idag...vi ses..kram

2009-05-20 @ 07:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0