Sjukdag

Idag stannade jag hemma från skolan, min mage kruppa och jag sov inte så bra natten som var. Hade då tänkt plugga hemma, men icket att det blivit av.. typiskt! Men jag tycker det är lagligt att ta det lugnt istället för att plugga när man inte känner sig helt okej!

När jag stod och skulle laga plättar till lunch så kom min granne hem, så vi bjöd upp till fest så där en ondag mitt på dagen, riktigt mysigt!



Sen hade jag tänkt följa med på pizzabuffe, men jag somnade två timmar istället och åt middag senare.. Nåååväl, sånt är livet ibland.

I morgon är det bibblan som gäller för hela slanten tillsammans med laget, dvs Benny und Soffan!

Kommentarer
Postat av: Frun

Det där är inte plättar, det är PANNKAKOR!

2009-05-14 @ 17:47:26
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0