hjärndöd

Har haft en heldag på stan med tantorna vilket resulterat i en bra huvudvärk. Fick en halv citodon av faster efter att mer är halva dagen gått, men det gjorde susen för några timmar och jag kunde lättare njuta av middagen.

Jag hittade inget på stan (tvål och bubbelvatten är inget att hänga i julgran), men faster shoppade lös för oss alla tre tror jag minsann. Dock inte så mycket kläder, desto mer pynt och plåtter till både hus och trädgård. Så man kunde som vanligt sammafatta hennes påsinnehåll med; dukar och krukor. Notera! Ingen lampa! Mamma hitta lite kläder som hon skulle släpa med sig till Riga över helgen. Precis som att hon ska göra en 6-7 klädombyten på 3 dar.. eehh öhh..

I morgon är det plugg, träning och häng med laget som gäller. Fett nice.
Nu ska jag gå och kladda på lite absoult torr. Önska mig en god natts sömn, tack!

Kommentarer
Postat av: daddy

fy fan vad du är bra pit!

2009-05-27 @ 22:41:26
URL: http://virtuallyvicious.blogspot.com
Postat av: Agneta

Hej,



Om du satter ett snore runt tvalen sa kan du visst hanga den i julgranen.



Har i Brisbane ar allt bra. Idag ska det bli +25 grader varmt. Inte illa med tanke pa att det snart ar "vinter".



Lycka till med studierna. Nu ar det snart slut pa terminen och det brukar vara skont att slippa ha daligt samvete(att man inte pluggar) ett tag.



Halsa! Kramar, Agneta

2009-05-28 @ 02:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0