12 maj =

Majas födelsedag! Hon borde efter närmare uträkning fylla 35 år, grattis! (shit det var nästan äldre än vad jag förväntade mig innan jag började räkna, heh.. men säg inget åt henne).

Har haft föreläsning idag om hjärta och cirkulation. Ganska intressant, ända till hjäran får nog och lägger av. Som tur var hände det bara 30 min innan vi slutade idag.. och jag var inte ensam kan jag lova. Nåväl. Mamma ringde på morgonen (jag hade såklart glömt stänga av ljudet) och jag blev nästan orolig när hon ringde så ovanligt tidigt. Men hon ville bara, som snälla Kjelleee från stora Pitholmen, hälsa grattis på namnsdagen. Tackkkar!

Annars händer det inte så mycket. Jag har lite ont i huvudet men ska iväg och träna spinning med Sofie strax. Sen ikväll skulle jag få finfrämmande av ingen mindre än Fannybanny. Kanske att hon skulle ta med sig Josse också, treeevligt! Måste komma ihåg att handla mjölk till kaffet!


Josse och Fanny för snart ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0