HÄJ

Har haft en bra heelg med världens skönaste väder, kring +30! Såna dagar längtar jag hem till altanen, känner inte riktigt för att lägga mig här mellan husen.. Fredag var vi ner till kajen och såg Björn Rosenström. Han var väl så dääär, hade nog varit bättre med lite mer alkohol i blodet. Lördag såg vi lite brännboll (det var ju trots allt brännbollsyran) och på kvällen var vi på tjejförfest hos Fanny och Josse. Men eftersom vi andra var "för unga" så stanna vi kvar Ålidhem (där vi bor) och drev runt en stund innan vi begav oss hem och studsa i säng. Söndag var en chilldag i solen med lite plugg..

Idag har vi också pluggat, vi har ju trots allt tenta på torsdag. Det är jäääättekul med fysiologi.. NOT! Ikväll har jag mest hängt med min granne från Sri Lanka. Det började med att hon ville ha hjälp med ett brev hon hade fått - kallelse till cellprovtagning. Hur kunde man förklara det egentligen? Som tur var var allas vår favorit Daddy Maeve ute i köket och översatte "provtagning på -ittan". Hon hade aldrig i ditt trettifem åriga liv varit med om något sånt, men verkade uppskatta omtanken och skulle definitivt gå! Sen gick vi till ica en sväng och pekade ut allt som hette griskött - BIG NONO - tydligen.. Plus förklarade en massa andra maträtter. Och som tack för att jag hjälpt henne, gissar jag, ska hon bjuda mig på ris och curry i morgon! Lucky me hey!

Måste som vanligt lägga upp några plugg bilder. Dessutom några bilder från förra veckan då vi var och grillade med gruppen från klassen.


Patricia med de senaste örhängerna, Glans Penis.


Jag åt skalbagge(?), Benny låtsas plugga och Sofie är pedagogisk.

Några klassisar.

Kommentarer
Postat av: Emil

Det var faktiskt en jätte trevlig helg ;)

Men en tråkig avslutning..

2009-06-04 @ 01:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0