Min helg och idag

Fredag kväll var vi ett gäng och bowlade, riktigt trevligt! Men våran bana tjorvade en del och vi blev less snabbare än väntat. Lördag jobbade jag förmiddag och sen åkte jag lite bob med Elvis! For hem och vila en stund innan jag begav mig till Luleå för att hälsa på kusin Ann-Kristine aka Ankie! Vi myste på, åt god middag, hälsade på hennes kompis och skrattade åt sjuka prgram på mtv. Sov över och igår fick jag träffa hennes nya "pojk kompis" Niklas! Han var lite blyg och sa inte många ord till mig, haha, men verkar ändå vara en vettig en. Det enda som utmärker han är att han har långt hår. Fick inte ta ett kort på han för Ankie för att visa er alla.. konstigt nog.
Nåväl. Jag åkte hem tidigt på eftermiddagen eftersom dom ringde från jobbet och ville att jag skulle komma och jobba kväll. Sagt och gjort.

Idag har jag följt med faster till stan. Vi hälsade på tjorv farmor och sen gick vi i några affärer. När vi var på ICA ringde chefen och frågade om jag kan jobba ikväll igen.. så på drygt en halvtimma måste jag traska iväg om jag ska hinna dit i tid!

Förövrigt är det plusgrader här. Skitbajsväder!


Ankie
Ännu en bild från dopet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0