28 januari

Halli-lo-li-ja! Onsdag och jag håller på med middagen. Idag var det en chill dag på skolan och efter det gick vi och fixade ID kort till NUS, Norrlands universitetssjukhus (jag brukar tänka på det här "medlet" som man använder till bilmotorerna i tv spel för att bilarna ska gå skitfort). ID/passerkort med bild, namn och texten "sjukskö. studerande". Ser faktiskt jävligt proffsigt ut, haha! Till skillnad mot för hemma där man bara får ett blått passerkort.

- Fasen vad ris det är meningen att man ska äta på fyra personer..


Nu i eftermiddag har jag även gjort en adressändring! Så från och med söndag gäller det! Kommer skicka e-flyttkort.

Annars händer det inte så mycket. I morgon kväll ska vi se film i "våran" skolas aula tillsammans med faddrarna (snacka om snäll nollning) och på fredag är den stora avslutningen! Vi håller på att ladda upp redan, för jäklar vilken kväll vi ska ha! Temat för festen är "Hej, jag har kommit fel" och eftersom jag inte ville lägga ut pengar på det så gjorde jag det enkelt för mig - snickare. Funderar dock starkt på att lämna kniven hemma som mamma skickade med, haha!

Jå hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0