Tisdag.

- Varför uppdaterar jag aldrig?

Jag var hemma i helgen, ja. Men hade inte en tanke på att ni alla funderar och är nyfikna om vad som händer i mitt allt för intressanta liv, thihi. Men kan berätta nu så här i efterhand om vad som hände;

Fredag började med en sovmorgon, bus i snön med Maja, lunch med Daniel och på eftermiddan chilledilla jag och maja lite mer. På kvällen tog vi en tur ut till päronen för att sedan se, som majoriteten av alla, Idol.
Lördag var vi ute i skogen hela dan, plumsa i snön och letade fåglar. Sen vart det lunch i det långa träsket för att sedan avsluta kvällen med Johan Falk, Zlatan och en flaska rött.
Söndag var vi effektiva. För att både hinna se sista Falk filmen och äta frulle, blev det frukost framför filmen. Sen var det bara för Lotta att hoppa på bussen tillbaka till ödemarken. Kom fram till en stuga som luktade gammal svett och spenderade kvällen med tvn.

Igår var jag på en avdelning och drack kaffe på förmiddagen och på em hängde jag lite här, drack en capp på ett mysigt cafe och pluggade lite på kvällen. Blev även väckt sent om kvällen av att Anders knackade på fönstret. Han sov konstigt nog hellre inne än ute i sin bil.

Idag har har jag varit och intervjuat en människa på förmiddagen, som hade lite svårt att svara på mina konkreta frågor och hade större lust att berätta om sitt liv istället. En sak fastnade i mitt huvud - gör inget ni ångrar senare i livet. Det var denna person ett typexempel på. Och om det blir så, lär er leva med det och älta inte sönder det.

Nä nu ska jag gå och kanske läsa? Eller ska jag gå hem? Läsa och sen gå hem! Ska föresten vara på ett handikapp boende imorn, eller om det var dagcenter.. kommer inte ihåg. Och på torsdag är jag ledig, men lär väl hänga här då. Och på fredag, lördag och söndag har jag praktik!

Adjöken från fröken.

Kommentarer
Postat av: s.

hej bäjb. jag och benice har planerat avskeds-/julmys den 18 el 19.. så du kanske får mysa på m-hem då ;)

haha, ja. du ska bara veta vad mycket roligt man kan ha med en i-phone. hänga gubbe bla. jag är nog lite sune-skadad :P haha.



puss

2009-12-08 @ 17:58:18
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Danijäl

Hey Babe! =) Inte för att vara petig eller märkvärdig. MEN, det var faktiskt fler svenskar som såg På Spåret än Idol i fredags ;) Puss!

2009-12-11 @ 10:20:45
URL: http://www.wildlifemedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0