4e advent

Lotta pluggar idag. Kanske inte så effektivt som man kanske kunde ha hoppats.. Men har bland annat tillbringat två mer effektiva timmar på bibblan. Fast än är inte dagen slut!

Måste packa kappsäcken också. Var på stan igår och då blev det ytterligare lite packning i form av paket som ska med norrut.

Kom tillbaka till Ume i torsdagskväll. Möttes upp av en fin fruga, also knows as Benice och en lika fin daddy, aka Maeve. Vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans med bönderna på tv. Fredag var laget i skolan. Tyvärr fick vi inte sticka varann, utan bara den där dumma armen av dyrt gummi. Så nu gäller det bara att hålla tummarna för i morgon då vi ska examineras i olika praktiska moment (venprov, pvk, co2, hjärtsängläge, sug av övre luftvägar, infusin av lm i.v). Nervös? JA! Sen på kvällen mös vi på M-hem hos Sofie och turk. Resulterade i ett sår vid ögat och en torr mun, haha! Och igår jag som sagt på stan. Sen blev det middag med Anna, Fanny och Emma för att senare kolla den sista filmen av Stieg Larsson - som så klart var grym! Men nu ser jag fram emot Snabba Cash!

Och imorgon eftermiddag åker jag hem!

Ska koka mig nå käk och se uppslutningen av Musikhjälpen. Hej for now och på återseende från PITE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Många julkramar till dig från Anette med familj.

2009-12-23 @ 18:22:24
Postat av: sofie

det blir nog fan inget återseende från pite med den takt du uppdaterar ;)

2010-01-03 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0