Termin 2

Första skoldagen avklarad. Inte direkt svårt. Hittade salen direkt, ropade JA och höll upp handen när dom sa mitt namn och satt snällt kvar och väntade till det hela var över. Sen hade vi ju typiskt nog en föreläsning efteråt. En gubbe som mest berätta om sitt projekt som dom haft i nått afrikanskt land (jag kommer inte ens ihåg vilket, BRA lyssnat Lotta!).

Sen tog laget bestående av mig, Sofie och Benny våra hästar ner till stan och handlade lite nödvändigheter(?!) så som spray, smink och diadem. Och mat! Köpte mig ett startkit av i.d bareMinerals som jag just nu försöker fundera ut hur jag ska använda, eller mer vilken borste jag ska använda till vilken burk. Kanske måste ringa Anna sen ikväll!

Nu ska jag packa upp min väska då det inte blev av igår. Men verkar som jag åker hem igen redan till helgen eftersom vi blir lediga fem dagar från och med torsdag. Thanks Umu! Sen blir det ett pump-pass på iksu. HEJ träningsvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0