Städtanten

Har jag berättat att innan sommarlovet så var det någon som sa för oss att dom skulle komma hit och storstäda korren? Bra tänkte vi alla då det verkligen behövdes. Men igår när jag kom hit så såg det ut som när jag for hem för tre månader sen.. tyyyypiskt! Och ingen hade heller frostat av "min" frys.. Så ikväll tog jag tag i det! Snacka om otacksamt och jävligt arbete. Var precis som att polarisen hade en vik i min frys! Men fin blir den nu och torka ska den få göra i natt. Visar en bild på den hemska imorn.

Annars hade jag plockat undan grejer här i rummet. Måste ju visa en bild på hur fint det blev med tv-bänken och det nya sängbordet också!

Det är liiite jobbigt att min granne pratar jätte högt med sin familj på skype (eller va hon nu använder..). Inte heller kan man tjuvlyssna då hela utbytet sker på indiska, typiskt.
Nu ska jag se Srcubs en stund och sen joina John Blund. Kommer föresten hem på fredag för den nyfikne. om jag nu kommer tillbringa så mkt tid hemma...

Klart som korvspad jag ska bjuda på en gammal bild också! För ett halvår sen under våran nollning. Det vi inte visste då (jo kanske i vårat undermedvetna) var att vi senare skulle bli och vara det bästa laget;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0