På tisdag äts det ärtsoppa..

Blev väckt i morse av en glad kille som just skjutit en fågel på väg tillbaka till bilen (han hade alltså varit ute i skogen sen 3 i natt!). Glömde däremot fråga vad det var, alltså om det var en orre eller tjäder. Men det lär jag nog få veta senare!
Red.anm. Det var en orrhöna.

Idag skiner solen och här inne sitter jag och säckar med ryggen. Kanske man ändå skulle bege sig utåt? Lova pappa att klippa framsidan av gården och det tar ju inte ens 10 minuter. Men först kanske man skulle ta och koka sig en kaffetår.. skulle ju faktiskt inte sitta helt fel!

Sitter och lyssnar på den sköna Winnerbäck på Spotify. Kan tycka det är helt okej med reklam emellanåt, men kan man bli mer irriterad när SAMMA reklam återkommer heelllaaaaaaa tiden?! Den där kvinnan som snackar om nån välgörenhet eller va de nu är, vet inte egentligen för stänger av öronen så fort.

En annan sak som hänt på senare dar, har införskaffat mig en ny mobil! Så nu behöver jag aldrig mer ta med mig kameran om jag ska någonstans då telen har 5 MEGApixlar kamera med blixt - de ni! SE C901 heter den för den som vill härma och efterlikna cooola jag..

Alltid roligare med en vacker bild att vila ögonen på (för att härma Kissie lite.. hö-hö). Så har letat fram en gammal en (för att härma Kenza. Varför orkar jag?);







Stjärnfrukt var visst skitkul för x-antal år sen..

Kommentarer
Postat av: Anna

hur var det nu, bend and snap!? ;)

2009-09-02 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0