Effektiva Lotta

Håller på att grädda bullar, är snart klar.

Sen bär det av till staden en sväng, måste köpa block och annat kul (kaaanske ett klädesplagg eller skor?!). Sen i eftermiddag måste jag packapackapacka. Och ikväll blir det mys på Storgatan med en mindre glad kille som hade en allt för trött hund med sig på passet i morse. Man kan väl inte alltid vara på topp?

Nä nu ska jag gå och klä mig. GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ROLF! KRAM! (Morbror som bor i Eskilstuna, för er som inte är släkt men önskar att ni vore ;)  )


Kommentarer
Postat av: Agneta

Ja GRATTIS pappa pa din namnsdag. Missade det visst. Hoppsan. Idag har visst Leila namnsdag. Hon ligger och snusar gott just nu. Vi har det varmt igen, +31 grader ska det visst bli imorgon sa har mitt in vintern (burr).



Kul i alla fall att du bloggar igen kara kusin. Det var pa tiden din slofock!



Ha det sa roligt att packa for det ar ju sa kul. Kramar Agneta fran daun-under

2009-08-28 @ 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0