Kändissnack plus bilder.. ojoj

Tänkte bara berätta att jag såg filmen "Man on fire" igår kväll. Jäkligt bra film!
Före det var jag och hälsade på några brudar som skulle ut och festa. Dom skulle till ett ställe där det är 20.. så jag hade ändå säkert inte tagit mig ut. Jaja. Men ikväll! Då ska jag ut. Först till Amanda :)

Idag gör jag inte så mycket. Läser och kollar runt. Bland annat; min granne till höger och detta; Patrik Larssons 5 i topp, Mammas nya kille, (klicka på länken längst ner "Bandmedlemmar"). Lyssna gärna på hela, men speciellt noga vid ~2:17! 
"Svante Elfgren, basist i Shanes. MEN sitter nu för tiden i Stockbäcken i Piteå och cashar in och så här (nånting som jag inte hör vad han säger)".
För er som inte visste så känner vi den omtalade Svante! Dom har förövrigt spelning i Stockholm i helgen, så deras hund Mixi (våran hund Eskils mamma) bor hos oss nu.. över helgen.
Jag och Svante jr, min vän Jonas!

Så det kan gå. Kaanske man ska börja med det önskade potatisgratängen som det visst var någon som beställde.
Hoppas ni mår bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0