Min helg

Som ni kanske förstår har det varit fullt upp i helgen, så jag har inte haft tid att sitta framför datorn.

Fredag kväll var jag chaufför När jag väntade på att få köra hem folk så var jag till en liten inflyttningsfest i stan;


Tog bara kort på Ida och Jennifer :)


Redan vid halv 11 på kvällen var det minusgrader och frost

på lördagförmiddagen vid klockan 11 var frosten kvar!

På lördagen gick jag och Josefin på stan och köpte en present åt Fanny (som fyller 20 på onsdag).
Det blev ett läderarmband från Thomas Sabo och en snöflinga som man hakar på;



Och på eftermiddagen kring 3 följde jag med Ida, Elin och Peter på en inflyttningsfest. Det kom bra med folk och det var en riktigt trevlig fest, även om medelåldern var betydligt högre än våran ålder. Har ingen bild från den festen däremot..
Så igår söndag var jag trött hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint armbandet var :)

2008-10-06 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0