Lilla Papworth

Jag tror jag berättat om min gamla chef Ryan förut (som jag hade när jag jobbade i en pub i Muswellbrook, Aus). Nu hör jag av honom ibland på facebook, så även idag. Haha!

"your excited about me coming over arent you?
can you do me a favour?? see if roxette are playing when i get there and i will shout us tickets"

Han ska som sagt komma till Europa i början av nästa år och då även hälsa på mig i Sverige. Det skulle vara kul om han kom, men jag tar det med en nypa salt eftersom han ska börja på ett nytt jobb snart och jag tror inte han vill sluta direkt efter.
Och han är ett stort Roxette fan! Så jag försökte kolla upp om dom har nån spelning nästa år och fann detta på deras hemsida (skrivet 11/8 -08)

Roxette's US #2 single from 1989, "Dangerous," has entered the Australian download chart at #30. "The Oz people are famous for their exquisite taste. Marie and myself are very happy indeed" comments Per.


Haha!.. Men jag kunde tvärr inte hitta någon spelning någonstans.

För några helger sen hade han lyckats med att ragga upp en norsk backpacker som var ute i Singleton! Detta hade han lyckats med (enligt honom själv) eftersom han skickat ett sms till henne på norska där det stod "jeg vil dansemed deg...jeg gleder meg til a kysse deg!!!!"  vilket fick henne att smälta. HAha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0