En karl räcker för mig!

Igår innan jag somna låg jag och tittade på en dokumentär som gick på ettan. "Fyra fruar och en man" hette den och handlade om en man i Iran som allt eftersom tröttnade på sin nyaste fru och skaffade sig en ny och yngre. Han själv var säkert kring 60, hans äldsta fru kring 50 och innan dokumentären slutade hade han precis skaffat sig en ny. Hon såg ut att vara kring 15.. :S Han hade säkert barn som var äldre än henne.
USchuschushcHH!

Fick ett sms tidigare idag som jag fick mig ett gott skratt av. Till exempel;
Vad har män och moln gemensamt? När de dunstar bli det en bra dag.
Varför finns män över huvudtaget? För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0