Tack och gonatt

Tiden går fort när man har kul. Och nu är det strax läggdags.

I morgon är det fredag! fuk YEAH! Även om lördagar är min favorit dag så kommer fredagar på andra plats. Fanny och Josse kommer hem från Umeå över helgen, så det blir kul! :D Fanny fyller år på onsdag och ska firas här hemma på lördag, men jag har ännu inte köpt något.. Det löser sig nog!
I morgon ska jag följa med faster till en möbelaffär, göra en sallad och en efterrätt åt mamma (som hon ska bjuda främmande på på kvällen) och baka bullar, ifall jag hinner. Det är ju kanelbullens dag på lördag! Kommer ni hampisbor?

Lotta

Kommentarer
Postat av: peter

tror ju faktiskt inte att det heter främmande om man ska ha besökare hos sig?!

2008-10-03 @ 05:47:55
URL: http://hamptjärn.centrum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0