Sorry guys!

Jag är typ sämst på att uppdatera.. Men sanningen är att jag var borta heeela jäkla lördagen. Vi lämna byn före kl 7 lördag morgon och kom inte hem förens 7 på kvällen. Efter det hände det lite grejer (som är hemligstämplade, mohaha) och igår söndag kom jag hem mitt på dan och var bajstrött hela eftermiddagen och kvällen, men jag orkade ändå se filmen "Ladder 49".

Och idag har jag varit till stan en sväng för att köpa vintaminer för bättre naglar och hår eftersom mina naglar har fått för sig att dom ska börja dela sig på vissa fingrar. Och så lagade jag niceit god middag till mig och far - crepes med kassler och spenat stuvning!

Sen ikväll for jag och hälsade på min kusin! Hon hade köpt ett jävligt snyggt tyg Marimekko som hon skulle göra en tavla av, så jag hjälpte henne med det. Ett jultyg, så hon var nog först med att börja julpynta - HAha! :D

Nåväl.. Hade tänkte ladda upp några bilder jag tagit, bland annat på lite av det som shoppades i lördags. Men jag ska bara se Cityakuten! Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0