Parte-y

Har jobbat förmiddag idag och eftermiddag igår. Annars händer det inte så mycket här ute i byn.
Moster och kusin kommer hit imorn, yey! Jag ska ta med Ankie på fest i morgon kväll och sen igång! First time experience of PIteA by night for her.. även fast hon bott i Luleå i typ ett par år eller så.. kanske 1½. I don't know for sure.
Plus julmarknad och lite annat smått och gått under dagen. Ryktas om att det ska serveras renfilé. Big NO thanks for me! Finns de nå annat som påminner i smaken om ren?! Varna mig i så fall.

Själv har jag inte heller varit ute på över en månad. Så blir de när man bara får jobba helg... Men ikväll, ikväll! Ska på fest och tar även med mig Tove! Stackars oss som bara är nitton, haha..


Schkåååål

Kommentarer
Postat av: syrran

Hallå!..sköt er nu ikväll så man slipper skämmas!!KRAMAR

2008-11-29 @ 11:23:50
Postat av: Sophia

Haha, aa det blev så. =P Eller nästan iallafall. "Tillsammans" blev vi nån dag innan, men vi valde datumet då vi köpte ringarna =P

2008-12-03 @ 12:26:07
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0