Min torsdag..

Förra natten var en rekordkort natt för mig! Jag vaknade efter ~4 timmars sömn och kunde inte somna om, eftersom jag inte var nog trött! Så jag har mer eller mindre varit vaken sen 4 i morse (bortsett från en timma på soffan mellan halv 9- halv 10). Så jag låg och såg Ellen, Conan O'Brian och Vakna med Voice! Men morgonen gick hyffsat fort ändå..
Sen på förmiddagen for jag till min kusin som slinga mitt hår. Lägger snart upp en bild.  När hon var klar åkte jag och köpte den första julklappen! Men nu har jag idétorka på julklappar..
Och efter det färga jag håret på faster, hämtade brorsbarnen på dagis resp. lekis, åkte hem och laga middag; Medelhavslasagne. <- typ FETT NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0