Läser du någonsin rubriken?

Idag har det varit en lugn dag här hemma. Jag har sovit igen förlorade timmar, lyssnat på radio och skottat snö ute med Eskil. Det var bara -1 grad ute, men eftersom det blåser så mycket känns det mycket kallare.


Måndag och ny vecka. Undra vad denna vecka kommer att bjuda på.. hm. Undra om jag kommer att få jobba något? Såg att det var någon som skulle ha semester till helgen, men är inte säker på att dom kommer att ringa mig då jag redan har jobbat tre helger i november. Och jag är inte säker på om jag skulle vilja jobba då eftersom en av mina mostrar kommer upp till Luleå över helgen. JAJ. Den som lever får se!

Nu ska jag se That 70's show!



Jag skulle visst inte se tv.. all snö har visst förstört våran kabeltv. Hoppas det fixas till ikväll så jag kan se ett av mina favoritprogram Färjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0