Adelaide 13/5 -08

Mitt forra inlagg laddades av nagon anledning inte upp efter att jag skrivit det, sa det blev uppladdat nu i stallet.

Sen vi kom hit har vi inte gjort sa mycket. Gatt pa stan i tva dagar (uttrottande) och igar kvall traffa vi Alexander och umgicks med han. Himla trevligt! kommer inte inte ihag om jag har berattat om han forut, men vi traffa han i alla fall i Singleton eftersom han jobbade dar under sitt sommarlov och bot nummer och sa dar nar vi beratta att vi skulle besoka hans hemstad. Han har forovrigt rotter i Estland och har mer kundskap om Sverige an vi har, kanns det som ibland! Trevlig kille minsann!

I morgon bitti aker vi ut till Kangaroo Island for en natt. Ska pa en tur sa forhoppningsvis kommer vi att hinna se sa mycket vi bara kan. Bland annat salar har jag hort att man kan se! Vi kommer tillbaka fran det torsdag kvall.
Fredag ska vi ga pa en marknad som dom har 4 dagar i veckan dar dom saljer massa bondgrejer, typ mat som folk har odlat runt omkring stan.
Pa lordag morgon lamnar vi Adelaide for en bokad tre dagars tur till Melborune via Great ocean road! Ska bland annat se solnedgangen over De tre apostlarna (va det da ar har jag ingen aning om, men de visar sig). Det skona med alla turer vi har bokat ar att all mat ar inkluderad! heh..

Idag ar det bara tre veckor kvar innan vi star innanfor dorren hemma i Svensbyn igen!
Ha det sa bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: syrran

hejsan skönt att läsa att ni har det bra..har försökt ringa men det kopplade inte fram..=).Vi ses i Sverige snart..sköt om er å ha de bra..KRAMIZAR

2008-05-14 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0