5/4 -08

Idag ar det stralande sol igen. Klockan ar 10 och vi ska strax ga ner till stranden. Vi har just bokat flyget hem fran Stockholm till Lulea. Forsoker hitta na bra satt att ta sig fran Cairns till Alice Springs ocksa, men jag far aldrig fram na datum for bussar.. Kanske det kostar nastan lika mycket att flyga, hoppas hoppas!

Ptjaa.. vet inte rikitgt vad jag mer ska skriva. I eftermiddag ska vi ga till nagon sandbank och kolla pa solnedgangen. Man kan visst se Fraser Islands syddel fran Rainbow Beach ocksa.

Ha det sa bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: syrran

Hejsan hor att du njuter..gör det ordenkligt nu!!:)skulle bara berätta att nu har vi skaffat DATOR!!!
Ja vet men bättre sent än aldrig..hälsa Fanny och BIG KRAMIZAR

2008-04-05 @ 10:03:09
Postat av: Mariella

Hej Anna-Lotta med kompis!
Kul att läsa dina brev. Passa på och njut så länge du kan , du lär nog få jobba så det räcker till senare i livet.Fina bilder som du hade från påsk och från föräldrabesöket.För tillfället är jag ensam hemma, Lars är i Kina på jobb en vecka.Han åkte i fredags.Idag och igår höll jag på med trädgårdsjobb,klippte träd och buskar, jag var helt slut när jag var klar.Mulet och blåsigt har det varit idag +9c.Ha det så gott, tänker på er!
Hälsn. Mariella.

2008-04-06 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0