15/4 -08 Airlie Beach

Hejhopp! Nu ar vi i Airlie Beach. vi kom hit fredag morgon, efter en 13 timmars lang nattbuss resa, och vi aker vidare upp till Townsville i morgon.
Sen sist jag skrev har vi hunnit med att vara till Fraser Island i 3 dagar och tva natter (taltat och akt 4wd). Andra dagen gick varan bil soder halv 8 pa morgonen sa vi fick sitta och vanta pa en ny i 5 timmar och andra dagen var vi gaanska trotta. Men det var en valdigt vacker o och vi hade skitkul om kvallarna! Men det dar med bilen forstorde stamningen litegrann.. Det var da skont att komma fran sanden sista dagen! Den kvallen tod vi nattbussen upp till Airlie. Sa fredag var vi ganska sa jattetrotta hela dagen. Vi tvatta och sov i stort sett. Vi laga ocksa middag i tva timmar eftersom koket har ar bland de samre! Sen lordag eftermiddag gick vi ner till hamnen och hoppa pa katamaranen (eller hur det nu stavas) och akte ut till South Molle Island dar vi skulle sova tva natter (men 100 andra pers). Verkligen skitkul!! Andra dagen akte vi till White Heaven Beach, som visst ska vara den tredje vackraste stranden i varlden, och snorkla lite bland fargglada koraller och fiskar. Sen pa kvallen var alla igang igen :D Och igar akte vi till ett annat stalle och snorkla igen innan vi begav oss tillbaka till Arilie Beach. Helt underbart var det!
Idag har vi tagit det lugnt vid lagunen (eftersom det ar for mycket maneter och annat farligt for att bada vid stranden) och nu sitter vi har. Ikvall blir det nog att umgas med Emilia och Ola eftersom vi skiljs i morgon igen.

Kunde foresten inte lagga upp bilderna sist.. det bara sket sig. Ska forsoka igen sa fort jag kan!

hoppas allt bara ar bra med alla! Jag tycker det ar sjukt underbart har i den tropiska varmen!
Manga KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Josse

Tja snygging :)
Jag är inte alls avundsjuk på er. Jag har ju fått åka skoter runt i svensbyn ;)
NÄ, nu ska jag inte ljuga! Det finns inte hur mycket jag hellre skulle vela vara med dig och Fanny och upptäcka Australien än att vara hemma i Piteå!!!! :( Jag saknar er tjejer, syns när ni kommer hem, hörs förhoppningsvis före det!
Pussssssssss

2008-04-15 @ 14:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0