Utvilad efter en lugn helg

För jag har verkligen inte gjort någonting igår och idag. På förmiddag idag satt jag ute en stund i t-shirt och läste en tidning. Sen när jag gick in hade jag fått en ful rand på båda armarna! Inte kul för bröllopet som jag ska på. Så hädanefter blir det linne som gäller! Helst utan axelband.
Imorrn ska jag med Jelena och Brock till en lekgrupp bara nedanför våran gata några timmar på förmiddan. Några andra mammor kommer vara där med sina ungar. Ska prova de några gånger innan jag bestämmer mig för om det är något som jag vill gå till. Sen på tisdag är jag ledig. Får se vad som händer då, men säkert inget dramatiskt. Kaanske far till Maitland för att shoppa, men sparar nog det hellre för att fara till Newcastle någon dag istället.

Har smsat lite Kyle i helgen, fast han har jobbat så vi kunde inte hitta på något. Så får längta till på fredag för att träffa nå folk igen! Fick numret till en av Kyles kompisar, Ewen (uttalas You-n), av Ewens mamma men jag våga inte höra av mig till han. Väntar tills jag träffar han med Kyle (dom är kompisar) istället.

Idag skulle jag ut och cykla en sväng. Cykla bara några gator från huset och då kom det en sån här äcklig fågel och jaga mig! Och eftersom vi bor i Heights så är det ganska kulligt, men även om jag var i en nedförsbacke när han jaga mig så sluta han inte! Flög skitnära huvudet! Så tillslut skrek jag till för att den skulle sluta. Sen cykla jag hem direkt! Var ute 3 minuter kanske. Ska inte cykla där igen! Huuuh. Har berättat om fåglarna förut tror jag. Dom har varningsskyltar med dom på för dom kan komma och ta en på huvudet eftersom dom är rädda att vi ska ta deras ägg. Har en bild på varningsskylten som jag ska lägga upp någon dag.

Ska gå och sova, men ha det så bra! Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0