She's alive!

Satt på msn för några timmar sen och ser att Fanny loggar in! Trodde nästan att det var Klara hemma i Svensbyn först, men kom på att hon nog förhoppningsvis ligger och sover. Och till min stora lycka var det Fanny! Så fick hemnumret till nya hemmet och ringde dit! Fick nästan svälja klumpen där i början, jävligt skönt att höra av henne igen! Dyrt blev det också, men det var det värt. $27 (kring 150kr) för 40 min. Hoppas du skaffar dig ett eget mobilnummer snart Fanny :)

Har gjort potatispannkaka nu på morgon. Längtar tills jag om några timmar får hugga in i min bit! Synd bara att dom ingen lingonsylt har.. Men det får funka utan!  Är ganska förkyld, känner mig lite hängig och febrig och har inte så bra smak, men bara vetskapen om vad det är gör det nog bra.
Flyger till Brisbane ikväll, så håller på att packa lite då och då under dagen. Det är visst varmare där än här, så vet inte riktigt vad jag ska ha med mig. Bara jag inte glömmer klänningen och presenterna så blir det nog bra. Mamma och Rosa hade diktat ihop några fina rader som jag ska skriva i kortet.

Igår var det jättevarmt, som idag, och jag skulle ta barnen till biblioteket för det var sagostund där. Brock, äldsta pojken, var också med för han klämde tummen rejelt i bildörren på morgon. Kom dit strax före 11 då Kerry sa att det skulle börja. Går in och dom säger att det precis slutat. PUH tänkte jag och börja traska hem igen. Tar ungefär 30 min att gå dit med tre ungar och en barnvagn. Var goode less när vi kom hem.

Har förut sagt att jag ska följa med familjen till Coffs Harbour sista helgen i oktober. Men Elissa sa att den 27e oktober är det en stor dag ute vid vinodlignarna. Jazzkonster och man tar med dricka, har picknick, träffar massa folk och har allmänt kul. Så hon tyckte att jag skulle tänka om och följa med dit istället. Och jag tror jag har bestämt mig för att skita i Coffs, säga åt Fanny att komma hit och ha en kul helg istället för att vara med familjen (som jag träffar hela tiden ändå). Kusten kommer jag hinna se ändå! Som Elissa sa "Oh, but I can take you to Coffs Harbour some weekend!".

Sjukt kul att få höra av dig Fanny! Ha en bra helg allihop. Kommer tillbaka söndag kväll med förhoppningsvis en massa fina bilder från bröllopet som är imorrn!

Kommentarer
Postat av: Bro´

låter nice,den dära vinhelgen hade man ju gärna hängt med på!Ha det gott uppe i Brisbane och hälsa kusin så gott

2007-09-27 @ 05:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0