Nu känns det bättre igen..

Efter en lugn dag med bara jag och Jelena hemma så känns det bättre igen. Att jag fick laga mat tror jag också gjorde det bättre - och att dom tyckte om det.

Fast i förmiddags skicka jag ett sms och fråga Agneta om det var okej om jag stanna till tisdagkväll istället för söndagkväll och fick till svar att dom föredrog söndag eftersom dom hade annat inplanerat. Eftersom jag redan mådde lite mindre bra så fick svaret mig inte direkt att må bättre.. Men sen kom jag och tänka på att Erna, Rolf och dom andra nog skulle hem kring den dan, så då vart det lite bättre.
Och så kanske jag kan fara till Sydney första gången redan 5-9 oktober = snart! Och fira Fannys 19 års dag!!!

Ska gå och se tv nu och sen gå och sova. Ska bara vänta tills dom andra från Maitland, där Brock har judo, kommer hem. Maitland ligger ungefär 3 mil härifrån, halvvägs till Newcastle.

Ha det så bra allihop! Kramar Lotta

Kommentarer
Postat av: Fanny

skönt att det börjar kännas lite bättre!
pussar och kramar!

2007-09-13 @ 23:07:08
URL: http://www.faktafanny.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0