Efter ännu en fredagkväll ute

Onsdag frågade Kyle om jag ville följa med han och en kompis på "The Show". Vart ju såklart superglad och tackade ja. "The Show" är en tillställning med lite karuseller, rodeo, mat, massa öl och annan dricka, Miss Singleton och annat. Kyle skulle sluta jobba först halv 10 på kvällen, men jag tänkte att jag nog kunde klara mig ensam en stund. Men torsdag kväll hörde Elissa av sig (tjejen som jag träffa på rugbyn för två helger sen) och undra om jag ville komma till henne halv 6 och förfesta lite före showen! :D Så igår for jag dit, Scott och några andra kom (känner mig som hans stalker) och sen gick vi över gatan från hennes lägenhet och såg på rodeo. På grund av att det är nån slags hästsjukdom här just nu så var det inte så mycket folk där, det var kallt och inte alls så kul. Sen gick vi ned till puben (som man visst alltid går ut på) och hängde där tills jag for hem kring 1. Hann träffa Kyle en sväng och några av hans kompisar :)

Idag har det inte hänt så mycket. Vakna före 8 och 9 knacka Kerry på dörren och sa "Kom fort, det är en känguru på baksidan!". Hann tyvärr inte se den.. Hunden kanske hann före med att skrämma bort den. Det var lite synd, men men. Gick upp, gjorde mig klar och så for vi ner till stan så jag fick handla en ny resväska som jag kan ha som handbagage på mina resor.
Imorrn ska dom andra till Newcastle på förmiddan för att hämta Shane. Själv ska jag gå ner till gymmet och höra om priser och sånt. Elissa går där och hon sa att hon gärna kunde hämta mig någon gång innan nån gruppträning!

Har varit lite seg med att skriva nya inlägg, men det har itne hänt så mycket nytt. Den här veckan har föresten varit mycket bättre än den förra!
Har lagt upp några bilder på http://www.pixbox.se/alb_show_id565615_page0.html om ni vill se :)

Har inte haft tid ännu att fara till nå andra ställen som Maitland eller Newcastle för att shoppa. Inte heller till vinodlingarna. Men dte blir nog bättre med det nu när Shane kommer hem och jag inte alltid behöver va ensam med alla tre till ibland 5 på eftermiddan.

Hade fått så många mail till idag också så jag kommer besvara dom senare ikväll och maila dom imorrn eller på måndag.
Ha det så bra allihop! Pusskram


Kommentarer
Postat av: Erika

Du verkar ha skitskoj där borta Lotta. kul att jag hittade din blogg. sökte på folk från piteå å så kände jag igen ditt kort ;D
kramar/erika

2007-09-23 @ 21:32:40
URL: http://flirtatious.blogg.se
Postat av: syrran i lappmarken

hallå där nere i det blå!hör att du börjar komma in i allt.KUL att höra...ville inte känna mig tvungen komma..KRAM

2007-09-24 @ 14:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0