Trött efter en stor helg

Gick ner till stan för att möta Fanny på tågstationen mitt på dan på fredagen. Vi åt en lätt lunch och sen var vi tvugna att gå hem igen eftersom det inte går bussar så ofta. Varmt och mycket flugor - som alltid. Vi kom hem och börja ganska direkt med middagen, tacos! och sen gjorde vi oss i ordning inför kvällen. Kyle och hand bror var snälla och hämta upp oss och så for vi på Cri (där vi alltid är). Träffa lite folk och hade allmänt trevligt :) Vi somna väl kring halv 4 på natten.. Sen lördag morgon gick vi upp kring 8 för att göra oss i ordning inför "Jazz in the vines". Elissa kom och hämta upp oss och sen åkte vi buss från stan till stället där det var. Hela tillställningen var som en festival och man satt på backen eller på en stol och drack vin, pratade med folk och svettades! För när vi kom var det SJUKT varmt så jag trodde jag skulle gå åt helt. Tillslut ställde vi oss under ett stort träd och vänta på att ett tjejgäng skulle sätta upp ett solskydd. Fast molnen hann komma före, så det var ju bra! Sen klockan 6 gick bussen tillbaka till Singleton. Vi gick till Elissa och åt lite middag och sen ut på Cri igen. Men var sjukt trött, så har haft roligare kvällar. Har nog haft tillfällen då jag varit trevligare själv också :P Och det var nästan omöjligt att få en taxi, men tillslut så. Fanny hann bli avstulen sin hatt också - två gånger! Hon fick tillbaka den båda gångerna och andra gången fick hon till och med $20 för det, haha.
Idag gick vi ner till stationen i god tid, vilket var bra eftersom det tog nästan en timma för oss. Men det är sjukt kvavt idag så tacka gudarna för att inte solen skiner.
Blir nog en väldigt slö dag för mig.. Är fortfarande trött och familjen kommer inte hem förens imorgon kväll så jag har tid att städa undan lite imorrn.

Har lagt upp lite bilder från helgen. Blev dock inte så många.
http://www.pixbox.se/alb_show_id605021_page0.html

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0