Skön torsdag

Bara jag och Jelena hemma idag, sköönt! För igår var Brock sjuk så han var hemma och när både han och Mason är hemma samtidigt vet man att dagen inte blir lika bra. Sad but true.
Var på pump igår kväll och eftersom instruktören,som vi egentligen skulle ha har fått bröstcancer (typiskt eftersom bröstcancer helgen var förra helgen här) så hade vi en annan som körde en äldre skiva. Och på den skivan var både Carola med och E-type! Lejt.

Vet då inte alls vad jag ska göra i helgen. Kanske ingenting? På tisdag nästa vecka är det en stor dag i Australien eftersom det är dagen för Melbourne cup, en JÄTTEstor hästtävling. Så då ska jag nog följa ut med Elissa en sväng. Så jag funderar på att fara till Fanny nästa helg om hon nu inte misstycker?

Ska jag fara hem innan den svenska sommarn så jag kan fara hem och jobba eller ska jag stanna kvar till augusti och kanske fixa ett nytt jobb i en annan stad till i maj?

Vad äter man för sötsaker under jul i Sverige? Kunde bara komma på pepparkakor och klappgröt (men dom har ju inte lingonsylt här..).

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0