Ny vecka, snart Sydney!

GRATTIS storebror i efterskott!

Igår skulle jag följa med familjen till stranden, men jag var med Elissa istället. Hon kom och hämta mig 10 och så for vi till Maitland (en stad mellan Singleton och Newcastle, kusten) där vi skulle vänta på nå killar från hennes jobb. En av dom tävla i triatlon där på förmiddan och vann förövrigt. Sen efter att vi väntat på dom några timmar så for vi till Newcastle och åt lunch och gick på en gata där dom hade marknad. Vi drack kaffe där och for sen ner till stranden en sväng för att kolla och för känna på vattnet som var kallt. Efter de for vi hem till Elissa och åt middag. En av killarna, Holden, är från Sydafrika (Johannesburg eller vad nu staden heter).

Idag ska vi till lekgruppen. Sen får vi väl se vad som händer.
Ha det så braa. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Bro´

Åhå stort tack för det men du-hur kan vattnet vara kallt där.då skulle du känna på vattnet här,då kan man snacka om kallt.

2007-10-15 @ 06:03:31
Postat av: Big big sister

Har inte glömt bort dig! Kollar in din blogg varje morgon på jobbet, skulle gärna byta... ifall jag vore sisådär tjugo år yngre. Å nu e de legalt att kalla Jörgen gubbe. Det var en nice fest. Många kramar från oss på Backen.

2007-10-15 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0