Måndag morgon

Blåser en del ute nu, men det är varma vindar och varmt annars också så vi behöver inte direkt frysa. På en timma ska vi till lekgruppen nedanför backen och leka i två timmar.

Helgen gick för fort! Fredag kväll var jag ut med Kyle och träffa folk. Ägde dansgolvet med en kille som heter David, haha. Kanske för att det stundvis bara var vi och en allt för full kille där. Sen åkte jag taxi hem med en kille som bor på samma gata som jag :) Kul att träffa lite grannar.
Några timmars sömn senare for jag och Elissa till Sydney. Rundturen i stan var sååå cool! Och ja Peter, den fina utsikten över bron och operahuset var från parkeringen på andra sidan. Igår tog jag tåget till en annan station halv 5 där Elissa hämta upp mig innan vi for hemåt.
Tack Peter för öronpropparna! Trodde Fanny skämta när hon gav mig den stora förpackningen eftersom jag bara bad om 10 par (fick betydligt fler). Och tack mamma för boken och godiset! Och Wilma för den fina teckningen! Har satt upp den brevid mina andra saker :)

Den här veckan kommer att bli bland de bättre! Ledig imorrn, bara jag och Jelena hemma på tordag och sen tordagkväll far dom till Coffs, fredag kommer Fanny och vi ska ut på kvällen och hela lördag Jazz in the Vines! Ska visst bli kanonväder hela veckan, så det gör ju inte saken sämre! Synd bara att Fanny måste hem söndag igen eftersom jag är ensam nästa måndag och ledig nästa tisdag. Men vi har ju "jobb" att sköta.

Ha en bra måndag! Kram

Kommentarer
Postat av: josse

låter som att helgen som varit och den kommande veckan har varit/blir riktigt roliga. skönt å höra!!
pusshej

2007-10-22 @ 10:26:39
Postat av: syrran i inlandet

He,He...här e de regndagg o jäkligt..inge vidare så njut av vädret...KRAM

2007-10-22 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0